HomeЮморRelated VideosMore From: BPS

DON'T TEXT YOUR EX

2907 ratings | 227902 views
These people decided to text their exes, and it didn't go quite as they expected. Twitter: https://twitter.com/humourvault Music Fluffing a Duck and Circus Waltz - Silent Film Light by Kevin MacLeod are licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/) Source: http://incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1100768 Artist: http://incompetech.com/
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (287)
luigirish 999 (4 months ago)
This was the most hilairious video I've ever watched! 😂🤣🤣
maracrossite (4 months ago)
0:57 the most painfulles ROAST on a phone
Adventurtle (5 months ago)
420 Blazing nips
Danii (6 months ago)
Lol wai du yu tink yo sti luv mi :L Becas Ai Get a *_BLINGBLING_*
Rapido (9 months ago)
*mY mIdDlE fInGeR gEtS a bLiNg bLinG*
e (9 months ago)
Who is watching this at 6:20 am
MCGamerXC (9 months ago)
My face is red I f***ing hate you Caught u cheating with dat hoe And ur dating her too Well this song is very long, Unlike ur -bling bling- penis And that's the story of why boys go to Venus ok I don't give 2 shats.
Catycat4 Gt (9 months ago)
I should do a song to like at 1:59 to my ex 😂
Pam Shealy (9 months ago)
A *Bling bling*
Fizzydrink (10 months ago)
Because i get a bling bling
danielroxheaps (1 year ago)
My *_ding dong_* gets a *_bling bling_* around her *_ping pong_*
BellaBrutus (1 year ago)
this video is exactly 4:20
kermit fam (1 year ago)
I get a blink blink
LEGO Dexter Jettster (1 year ago)
a blingbling!?!?!?!
Fox Roulette (1 year ago)
How does the new ping pong feel
Fabio Fernandez (1 year ago)
Bling bling
EstGamer (1 year ago)
0:03 this is why I don't ever wan't to get married/ be in a relationship
qwerty 000 (1 year ago)
Bling bling
The Mitten Fire Show (1 year ago)
If someone ever tells you to go to hell remember there is a nice town in Norway called hell :)
Kara's Potsticker (1 year ago)
Bling bling and ding dong
Patrick Hodson (1 year ago)
Guy: “Did it hurt?” Gal: “Did what hurt?” Guy: “When you fell from heaven.” Gal: “OMG did you just call me Satan?!?” Guy: “...”
Nora McNamara (1 year ago)
I can only see the begening
4:20 minutes long
snov mantes (1 year ago)
*"Bling bling"*
Possibli (1 year ago)
*BLING BLING*
Hellequin (1 year ago)
these people are just rude a-holes tho, I understand the cheaters, but the others.
Waluigi Cult Member (1 year ago)
plz like my comment
Iryna Butsenko (1 year ago)
this is 4:20 minutes long lmfao
Jetty (1 year ago)
People are so petty, I love it.
RETARDASAURUS REX 1 (1 year ago)
*A blink blink *
Ok cool (1 year ago)
“Because I get a *BLING BLING* whenever I think about you..” “ *B L I N G B L I N G* “
Matty CZE (1 year ago)
Bling bling :D
Emberz (1 year ago)
Haha April fools f*ck you, its 6.22 pm, bad luck b*tch
FSM_Hyper (1 year ago)
Hey my friend changed all my contact names can u tell me who you are What does it say Bitch oh wow.......and btw Its caroline, your ex oh I guess he didnt change that one
Jamie ma (1 year ago)
a bling bling ahahahahahahahaha
Bones Malone (1 year ago)
thought about replying with no u for some reason
Leangelois (1 year ago)
*1:49** *"F U C C U"*
Tommy McCalvin (1 year ago)
According to robots: dick= ding dong boner= bling bling
Peyush Gurung (1 year ago)
I got a bling bling watching this video
Knlght0fZero (1 year ago)
1:05 "exboyfrand"
Mari 15 (1 year ago)
“My middle finger gets a bling bling...” 😂😂😂
;; Strxqberryette ;; (1 year ago)
*Bling bling*
Gamrz Broz (1 year ago)
Ding dong lol
Gamrz Broz (1 year ago)
Bling bling lol
Ayudya Chanz (1 year ago)
Bling bling lmao 😂😂😂😂
Kim (1 year ago)
i remember i joined my bff to burn her x'es clothes, he didnt wanna come to pick it up lmao.
nightcore raven (1 year ago)
soo funyy
Arrow Head (1 year ago)
Good lord these people need to grow up.
Apple Watch (1 year ago)
blink blink... Just let me press the red subscribe button real quick...
DarkVoidDan (1 year ago)
How does the used ping pong feel.......LMFAO.
Julian Saiz (1 year ago)
I get a bling bling when I see humor vault on my YouTube feed
Richard Sanders (1 year ago)
You dont have a real life 😂😂😂
Vexify & Scythe (1 year ago)
Bling Bling
Hitman (1 year ago)
Last time I checked, the sun was 94.5 million miles away at aphelion
Redressful Patch (1 year ago)
3:05 Hahahahahahaha
Lil Mofo (1 year ago)
Bling bling
no u (1 year ago)
The video is 4:20 long
Galaxy Dragons (1 year ago)
*bing bling*
Lithos Yuuki (1 year ago)
"but i cant live without you" "then die"
Ramos (1 year ago)
3:32 ... Thats the text message between Jake Paul and Logan Paul about Alissa Violet
jenna uhrine (1 year ago)
2:46 OHHHHHHHH REKT BITCH!!!!!
scooterducks 101 (1 year ago)
Is dis Boi trying to sound like cow
Sophiet (1 year ago)
YOU RECORDED IT FROM COW BELLY TV TAKE THIS VIDEO DOWN AND ALL THE OTHER SHIT
Have you checked the dates when cowbel upload. The fact is humor vault uploads first
Jerome The Sheep (1 year ago)
"All the small things"
PanDaL0v3r11 (1 year ago)
"let's ask the magic conch if I give a fuck" *no*
Stewartsaurus (1 year ago)
Ding dance
Flubs Dubz (2 years ago)
enie minie mayni mo, caught you with that ho, telling lies to my face, think again you have been replaced.
Flubs Dubz (2 years ago)
2:05 that girl/boy needs a fire extinguisher for that but the fire is to hot it cant be blown out.
RabidRounds785 (2 years ago)
Now you know Why I'm always single. I hate breakups and I don't want it kill myself yet.
Getyour Exback (2 years ago)
Such a funny text your ex back messages, with thoseyou're GUARANTEED to stay lonely, LOL. I added it to my playlist.
The Life Under Par (2 years ago)
This is a great video, keep up the great work!!!
Vi Tu (2 years ago)
"I heard you're going out with my ex." Hm. So, This 'Jake has an ex that's either a boy or a girl. And the girl he's texting is going out with the ex. So it's either the girl is lesbian, or 'Jake' used to be gay.
Meow ;3 Körvson (2 years ago)
Stolen from the one and only cowbelly
DismissedGuy (2 years ago)
I meant to say "hey" ...damn autocorrect
emma 1661 (2 years ago)
danm these people know how to roast i got to take notes...
melisssa Nicola (2 years ago)
3:09 the laugh tho
Whit3Foxi (2 years ago)
Let's ask the magic conch, To see if I give a fuck about you about every comment, Conch 🔊: NO
FREE HEARTS!!!
Sara Marie (2 years ago)
0:50 GET REKT SON.
Ghostgirl 708 (2 years ago)
"Ill text you when i find it" " Ok." " Did you find it?" "No" "Ok" Are you that fucking dumb?
Terezi Pyrope (2 years ago)
Tesco value cowbelly
Guillaume CHEVALLIER (2 years ago)
Bling-bling 😂😂😂 RIP the boner 😂😂😂
Zoma (2 years ago)
1:11 THAT ROAST! OH MY!!!!!! HELP! EVERYTHING'S ON FIRE!
flaaare1579 (2 years ago)
2:37 I pictured this in my head but the girl would have a derp face with autistic screeching in the background
ཾ ཾ (2 years ago)
3:00 magic conch is to be worshipped.
hendrik leyser (2 years ago)
this texts made me a little happier about how i ended up
Jack Tran (2 years ago)
HAHAHAHAHA IM DIEING 1:23
Miku Shukrun (2 years ago)
can you find texts of obsessed ex girlfriends talking to their bff's? I have that type of bff and I don't know how to find more...
ExtoPlasm (2 years ago)
Discount CowBellyTV.
WARian (2 years ago)
Dumb ass Caroline, how the fuck didn't she get that ??? D,:
And I oop- (2 years ago)
This gave me a bling bling
armpit biter (2 years ago)
bling bling
my middle finger gets a bling bling when i see your ding dong heheheheh
cowbellytv rip off
thomp h (2 years ago)
did you see that bois? the video is 4:20 long
Bradley Gao (2 years ago)
Video is good and I almost subscribed but then AI voice is really annoying. Still liked the video though =D
NoMotion (2 years ago)
I like how he ends his videos at 4:20
Humble (2 years ago)
1:12 Yo that's my exboyfrand
unlike mammal517 (1 year ago)
XD ____
unlike mammal517 (1 year ago)
Humble your spelling it's friend
RuidegosGaming (2 years ago)
Can u just uuse ur normal voice.. instead of this stupid voice it would make ur videos so much better.
Ady_98 (2 years ago)
Ding dong

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.