HomeХобби и стильRelated VideosMore From: alpha m.

How To Text Like A Gentleman | 10 Texting Tips

20026 ratings | 1009446 views
PivotTV Video: http://bit.ly/1IfLHAi How To Be A Gentleman Video Series: http://www.iamalpham.com/index.php/topics/text-like-a-gentleman/ Alpha M. Confidence Course: http://www.iamalpham.com/index.php/topics/alpha-m-confidence-course/ Subscribe To Alpha M. https://www.youtube.com/user/AlphaMconsulting?sub_confirmation=1 All promotion and advertising inquiries: [email protected] My Website: http://www.iamalpham.com My Services and Products: http://www.aaronmarino.com Alpha M. App: http://www.alphamapp.com/ Best Hair Product: http://www.peteandpedro.com Free Hairstyle E-Book: http://http://www.iamalpham.com/ezine Pete & Pedro: http://www.peteandpedro.com FaceBook: https://www.facebook.com/IAmAlphaM In this video men's style, grooming, fitness and lifestyle expert, Aaron Marino of http://www.IAmAlphaM.com , http://www.AaronMarino.com , and http://www.peteandpedro.com discusses how to send text messages like a gentleman. Our cell phone is ingrained in our life and an extension of who we are. Text Like a Gent 1. Never deliver bad news via text 2. Don't text while conversing with someone else 3. Text back- don't call because texting was chosen for a reason 4. Limit your use of LOL 5. Respond to a text within 2 hours 6. Follow the Two Text Rule 7. Don't text in all caps or else you sound angry 8. Don't text naughty pix 9. Proof your texts before sending 10. Don't text and drive!
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (718)
Deepanshu Sharma (2 days ago)
How to masterbate like a gentleman🤔
JakeArino (11 days ago)
How to send dick pics like a gentleman
Tony Rizo (19 days ago)
This was straight shit, I didn’t leave anything. Already knew all that..wtf
Gulak Warrior (1 month ago)
You male ? You single ? Then like & comment here
Abyss-Walker750 (3 months ago)
1:25 That's a weird cut.
Supersonic Fab (3 months ago)
Hey arron. I have something to ask, dont take it seriously. What if your high and everything your say or hear is lol ?😂😂😂😂😂
Age Of DragonZ (4 months ago)
"My kidneys, I have 2 of them, you can have one.."
Jonathan Jackson (4 months ago)
Sponsered by Motorola ( Moto x2)
Tuli TV (5 months ago)
How to play fortnite like a gentleman ? Top ten questions science still can’t answer
Aiden Keokanok (5 months ago)
Nigga lookin like George Michael
Tanay Prajapati (5 months ago)
I was expecting "use correct grammar and punctuation."
Tanay Prajapati (5 months ago)
Send bob and vagene
ricky (6 months ago)
How to drive like a gentlemen
Wo Lf (6 months ago)
Do how to send a dick pic like a gent
Joshua Thomas (6 months ago)
Too much 😂 the fuck haha!!
Ima Karimah (6 months ago)
You should also mention to spell words correctly. I texted a man and I kinda have this kind of nerves when people text me with bad spelling, I got instantly annoyed. Is there anyone have this kind of feeling too? He was asking me whatup, I told him I'm not comfortable reading that-- I said that may be my kind of disorder, so he asked: dose thing exiting? I can't anymore.
AllanBro (6 months ago)
Tip no. 10, dont text and drive, it can wait *At first, i thought he was sponsored by AT&T*
ApeNatic (7 months ago)
You forget the part where you say....NO EMOJIS NIGGA
pulkit chadha (8 months ago)
your shirt is good
Daksh Badal (8 months ago)
I really recommend the way you advertise because everyone is just wants to skip it I guess that you should advertise in a way that people don't put their guards down
miss 4nna (9 months ago)
I loafv dis!
Lycan (10 months ago)
I like you because you said Don't text and Drive!
RaphazardYT (10 months ago)
"text like alpha m"
Lucas Jordan (10 months ago)
Good, I was hoping you’d say don’t text and drive. I’ve seen a lot of people doing it and it makes me nervous.
yoyipoyi96 (10 months ago)
Alpha you are just to awesome man using your tips on a spicy senorita and she likey
Tom Richardson (10 months ago)
Thanks alpha m you're so helpful!
Mogu (10 months ago)
Im watching this after I texted her, but luckily i am doing it all right..lucky me!!
simo khalil (10 months ago)
who thinks this is bullshit???
oalgnoix (11 months ago)
Don’t text with 1 or 2 words. Don’t text long paragraphs. Don’t only send an emoji. Don’t put perfect grammar, unless she’s a grammar nazi. Be careful with the periods, both of them.
Jimmy Baond (11 months ago)
No shit !!
komal sharma. (1 year ago)
nope nope honey
gon san (1 year ago)
my friend actually broke up because of auto correct
The biggners (1 year ago)
You are great.😎
Mallipudi Mallipudi (1 year ago)
Nice English but it's fast.
david wong (1 year ago)
Thats professional!
Juan Jimenez (1 year ago)
step 6: send her the discount link in the description to Tiege Hanley
Bijith P. Biju (1 year ago)
never text ...'''...never use tiege Henley"" 😂
goku ultra inspired (1 year ago)
Lol
the real pepe (1 year ago)
3 i hate when they do this to me
Shiekh Ishfaq (1 year ago)
Hahaha I like it Sir.
samuel angel (1 year ago)
U rock bro
Ten wolf (1 year ago)
Hi man ;))))))))):))))))))))
-RD- Salind (1 year ago)
(audio clip here) Why the fuck are you shouting?
Aryan Raj (1 year ago)
THANK YOU SO SOOO MUCH....ILL LEARN BIG TIME CUz, Im a terrible texter truly 😢😢
BESTMAHMOUD10VEVO (9 months ago)
cuz you're an indian
Jefferson Ochoa (1 year ago)
*Text like a Djent* 🎸
Gerassimos Moutafis (1 year ago)
Jefferson Ochoa Yeah
AMIN DETUYATU (1 year ago)
Hi how do u do Can u make video for me ,,is that i am medical student I wanna be a man thats dose depend on the lady's byt rather they come to me n maintaining conversation and if they do how i maintain it Becuase they r guy out there who think they r smart in conversation
Damn wat a shirt dude !! Too good
Termination 80 (1 year ago)
I just came here for the hook up for tiege Hanley...
イサxaker01 (1 year ago)
Deutsche welle
oliwrecker (1 year ago)
do women like the marine style haircut #askalpham
Chandler c (1 year ago)
I'm from toccoa Georgia
Omg thx Alpha
Rainl_Trix As (1 year ago)
How to use teige Hanley like a gentleman
Bob Juice (1 year ago)
That phone is bigger than him
AlexKadenz (1 year ago)
NEED
Jermi Ramakrishnan (1 year ago)
Video starts at 1:34
Big Daddy (1 year ago)
how to use tiege hanley like a man
Norman Grant (1 year ago)
Hey i want to know how to have sex talk with your girlfriend u can give example like sex needed or something
Roe Jogan (1 year ago)
0:13 glory hole
JayTFun (1 year ago)
I definitely like the video.
Taylor Steer (1 year ago)
My nana once texted, after her brother died, TO EVERYONE “Ian just died LOL” (she thought LOL meant lots of love).
Keith Johnson (3 months ago)
No she didn’t
JóH RédFíéld (9 months ago)
lol x2
May DJMH (10 months ago)
Is it should be funny? 'Cause I am *not* laughing out loud
Spoderman233 (11 months ago)
Dilophosaurus Rex lol
Jurian van Doorn (1 year ago)
Sapnu puas
COMEDY WITH CHRIZZY (1 year ago)
ahhahahahahahhahahah "you me done send. ha well thats handled" hahahaha
J2Moto (1 year ago)
Sir, another video I must respectfully disagree. A gentleman does not text. A gentleman speaks with someone on the phone. Especially when addressing a woman.
Gabriel Auston (1 year ago)
How to spank her like a gentleman
MR. BIG (1 year ago)
I CALLD MY FREND OVER 45 TIMSE AND SHE NEVER RESPANDET THAT DAY
Tehaam Hashmi (1 year ago)
how to ask for nudes like a gent?
Kenji Yagi (1 year ago)
that "lol" rule goes for girls too. Whenever I see too many LOLs, I get the impression they are brainless.
SID (1 year ago)
1:19-1:23 i laughed so hard!!lol!!
coled (1 year ago)
I just texted a girl with no plan at all now I'm trying to find something to talk about and its getting really awkward
Dennis 3809 (1 year ago)
Missed the times that he had videos in which he wouldn't promote shit!!
Jarrueche Tran (1 year ago)
Yo, is that a Nexus 6?
Ben Quadinaros (1 year ago)
Now I can text like A Djent dj dj djent d jent. Thanks
Snarfistien (1 year ago)
Next- How to take a crap like a gentleman.
A squished grape (1 year ago)
Alpha I'm gonna go jerk off, any style tips?
Malak Romano (1 year ago)
Imma girl in r l but at least I'm learning to not fight or do bad things...
Malak Romano (1 year ago)
I mean famliys Sorry for the miss spelling
Malak Romano (1 year ago)
Btw why will people post pictrues of naked people to their familys...?
Naomi 72 (1 year ago)
I don't think I texted anyone without using all caps for 3 years
MainEagleX (1 year ago)
If you break up with someone through text you are a bitch
Reza Vaziri Nejad (1 year ago)
WoW
SUPER SAIYAN (1 year ago)
I'VE been texting to a girl asking her if she wanna go out I ask her the question 10 minutes ago and she [email protected] respond so I'm here watchinv alpha's video to see wich mistakes I've made
Epik Hell Sword (9 months ago)
SUPER SAIYAN She probably doesn't like you and is playing that,"I don't like him so I won't text back" card.She's being "nice"
Robin S. (1 year ago)
SUPER SAIYAN - How did it go?
Shubham Rajraj (1 year ago)
I am from India, nd I like your video very much.....
Vlad Tretjakof (1 year ago)
How to communicate with security guards like a gentleman?
Michael Morrison (1 year ago)
Why am I watching this I barely touch my cell phone even once a month.
bina shahi (1 year ago)
how to walk smartly
Reaper 707 (1 year ago)
What places around town do you go to have fun?
Roadrunner (1 year ago)
text lika djent
James the Watcher (1 year ago)
#1 most important thing to keep in mind: Proper grammar and spelling go a LOOONG way.
Singh Alok (1 year ago)
you are too good, sir
Vidhu Tripathi (1 year ago)
@Alpha.... I loved it when u used to start ur video with a vibrant ....." gentleman " miss that now
Steezy Mejia (2 years ago)
How to talk to a girl Hi Wrong Wuss Poppin jim🅱️o Right
Arctic Blade (2 years ago)
wheres the ad? LOL
Uğur Eray (2 years ago)
what a finish :)
Clash of War (1 year ago)
Uğur Eray : lol
bharath lodha (2 years ago)
Where did you get that shirt which you are wearing in 1st few seconds I need that can you tell me where can I get that?
Rishubh Gusain (2 years ago)
how to text a picture?
Beschi Julius (2 years ago)
The most important ... Use punctuations. Damn it.
AARYO-DRAVIDAN (2 years ago)
Dude should I take a bath immediately after gym work out????
Suraj Adikaram (2 years ago)
Sweet advice man..!!
Duran Hardy (2 years ago)
this nigga funny af :p
Jakob Busscher (2 years ago)
I sold my kidney to get my phone
Robert Hershberger (2 years ago)
hi alpha m. This is Robert hershberger how. are you

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.