HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: BuzzFeedVideo

The Try Guys Race Dune Buggies • Dirty Tour: Part 1

81281 ratings | 6147265 views
The Try Guys kick off their cross-country Dirty Tour trilogy in California, where they will race dune buggies down 100 ft. cliffs of sand. Watch Prime Video's The Grand Tour Season 2, streaming now. Credits: https://www.buzzfeed.com/bfmp/videos/45519 Check out more awesome videos at BuzzFeedVideo! https://bit.ly/YTbuzzfeedvideo https://bit.ly/YTbuzzfeedblue1 https://bit.ly/YTbuzzfeedviolet GET MORE BUZZFEED: https://www.buzzfeed.com https://www.buzzfeed.com/videos https://www.youtube.com/buzzfeedvideo https://www.youtube.com/boldly https://www.youtube.com/buzzfeedblue https://www.youtube.com/buzzfeedviolet https://www.youtube.com/perolike https://www.youtube.com/ladylike BuzzFeedVideo BuzzFeed Motion Picture’s flagship channel. Sometimes funny, sometimes serious, always shareable. New videos posted daily!
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (4178)
Rae Peronneau (5 days ago)
I love Eugene's hair messy!
Dave's tv (6 days ago)
You TRY GUY'S should try airsoft
Silvanawantstowrite (10 days ago)
Sandy Andy?
shadow2.O shma (12 days ago)
11:18 my favorite part
Jorgi Penny (12 days ago)
did Eugene hug Zach???
Waters Edge (13 days ago)
How have I never seen these??
SunnyThe FunkyOrange! (13 days ago)
Best quote from Eugene:I'ma murder you and put you head on my wall XD laughed so hard my sister thought I was choking!
Chaugust Sheppard (14 days ago)
"I look like a medieval sperm."
Han Lil (15 days ago)
Zach’s photochoot (5:05) should I take my pants off? *eugene in the background* NO ....okay🙁 I died😂😂😂😂😂
Erin Morticia (15 days ago)
“The key to victory is giving up”. 😂😂😂
Miriam Vlachoulis (16 days ago)
4 horseham of the apocalypse
Ellie Rosenthal (17 days ago)
"I don't like sand. It's coarse, it's rough, and it gets everywhere."
potterhead 62442 (17 days ago)
should i take my pants off too or what **euGENE HESITATES**
Ss Wolfie Ss (19 days ago)
13:14 is the Eugene hugs Zach You’re welcome
Hannah C (19 days ago)
Exactly a year ago!
and peggy (20 days ago)
“I look like a medieval sperm” I’m crying
Emily W (21 days ago)
DEAR KEITH i love you and every one of your puns
Conway Mallory (23 days ago)
3:26 there’s so many birds!
Matrina Clayz (23 days ago)
Sorry car, sorry!! Ahahahha
Hobbs Family Adventure (24 days ago)
Gotta love the buggies !!!!!!!!!
Savanna Nielson (28 days ago)
Damn Eugene, that hair flip tho 😱
Grace Butler (28 days ago)
Sandy Andy!!
Noah Cain-marks (29 days ago)
ned got disqualified he didnt cross the first finish line with the dune buggy
DragonFireDrawings (1 month ago)
no offense to the new Zack, but he looks like Keith's dad's brother lol
LolaXx GachaXx (1 month ago)
No one: Zach: *iM tHe BeSt dRivEr oF tHe TrY gUyS*
LolaXx GachaXx (1 month ago)
Zach: “should I take my pants off too or what?” Eugene: “Nope.” Zach: “Ok.”
Ines Cyntia (1 month ago)
Keith with duck kinda reminds me of jimmy neutron's dad
Ines Cyntia (1 month ago)
I KNEW IT NED I KENW IT
Down with the fluff (1 month ago)
Yeah Ned the real mad dog is Eugene
Xenia Monzo (1 month ago)
God I miss this theme song 😭
chaca putrii (1 month ago)
the fact that Eugene hugged Zach makes my heart go uWu
Phantom_ Frani23 (1 month ago)
*Im coming for you keith imma murder you im gonna take ur head and put it on my wall.* - Eugene
Enne Er (1 month ago)
OMG EUGENE HUGGED SANDY ANDY HE WILLINGLY *HUGGED* SOMEONE OMG.OMG OMG
Enne Er (1 month ago)
this is gr8
Davis Lyle (1 month ago)
Only people that watched top gear know who captain slow is
Jacob McNees (1 month ago)
these guys libtards
isguinedoe (1 month ago)
Are they in Morro Bay? These dunes and the whole area look an awful lot like Morro Bay...
Diego Games (1 month ago)
Keith chested at the end
Slenderhood hyxcriar (1 month ago)
Eugene talking to himself, made me remember the scene of Cars when McQueen talks to himself
Liam Feeley (1 month ago)
They all have 670cc engines which don’t really have enough power for dune racing
imah hoe (1 month ago)
we're dune it....okay i'll leave
Sheikh Life (1 month ago)
One thing i love to do in sand is jeeps! I *LOVE* the big drops! The best place to do it is in Dubai they have *MASSIVE* drops!
Katie Cassort (1 month ago)
Keith missed a vine reference “look at all those chickens”
ItzSimplyTeah (1 month ago)
*a medieval sPeRm*
Fern Fore (1 month ago)
Eugene hugged Zach. Zachs initals are Zak
NotBoxeq (1 month ago)
11:22 yup thats definitely Eugene talking
zoey myrick (1 month ago)
Eugene's hair flip!! Love it!
Oreo Milk (1 month ago)
I was there lol
B C (1 month ago)
Is my memory faulting me or is that the lotr soundtrack im-
B C (1 month ago)
In June last I almost went to Namibia with a friend and then I got denied at the border bc of something with my passport lmao almost made a twitter so i could tweet dt like "f you man anyone can be denied at the border, even white americans you turd." good times.
Jessica Stevens (1 month ago)
Ned's comeback is hilarious! Eugene and Keith just fumbling around and SURPRISE MOTHERF***ER, Ned takes it 😂
Spoog Doog (1 month ago)
Who else lives in Alaska? It's been terrible.
kristen aguirre (1 month ago)
"The quicker you give up, the easier the recovery's gonna be" I found my new life quote
13:15,, did eugene just,, did he just hug someone willingly
Meme Queen (1 month ago)
Are y'all secretly Anakin from Star Wars
Ariel Taylor (1 month ago)
Sandy Andy
Stephanie Shanonn (1 month ago)
I’m so happy Ned won :)
PDB Deb (26 days ago)
By fluke,but heck yeah,I love him!
Brianna Hickey (1 month ago)
OML DID YOU SEE EUGENE ON HIS SLED THING I CANT BREEEEATHE
Bella Ro (1 month ago)
I was in a club at my school where we build doombuggies and this just made me so happy 😂😂
Talis Jason vlogs (1 month ago)
Thing I really love purple because my favourite try guy is Eugene and my favourite dude perfect guy is Garret
Some Body (1 month ago)
*"Kiet I'm coming to you nd cut your head off and put it on a wall"*
Aliyah Salsabila Hakim (1 month ago)
I realize Ned looks like tintin... when he run
thebunofdoom 190 (1 month ago)
sandy Andy
rragnarok (1 month ago)
Keith: "You can't ever really totally count Eugene out. He does have magic powers. You guys realize that, right? He's a wizard." Eugene: *throws sand on his own head*
DaMaLoJo (1 month ago)
can someone explain to me why Ned decided to slap his own face at 8:04
Chloe Organ (1 month ago)
Zach can you please shave your chest hair it is super weird and its sort of gross not trying to be rude
Fabiola Rodriguez (1 month ago)
I miss this intro!😭
frecklesaep (1 month ago)
“I look like a medieval sperm” ZACH SHUT UP OMG
EDGARDO Blog (1 month ago)
Zach😭😭😭 sorry car!
Papierus ? (1 month ago)
SANDY ANDY! SANDY ANDY! SANDY ANDY!!!
9:15 I LOOK LIKE A MEDIEVAL SPERM OH MY GOD I CANT I LOVE SANDY ANDY SO MUCH JDNFNRUCHDBN
Isabel Christie (1 month ago)
I just realized hat Eugene and Anthony Padilla have similar voices and I’m shook.
andrea B (1 month ago)
Zach kind of reminds me of Alan from two and a half man
Jason Garduno (1 month ago)
My god when Keith flipped over with that duck really got me lol I just saw a blue figure just flip over as he was sliding down
Beatriz Bonoan (1 month ago)
Oh god I have 5 homework’s including projects and I’m watching this. Oh god I’m gonna fail...
Sk Scarlet (1 month ago)
Yeaaaaahhh Ned!!!!!!!
Dragonrider49 (1 month ago)
Sandy andy
Bryan P (1 month ago)
Looks like Ned and Zach cheated, they got off there buggies earlier than Eugene and Keith.
Lolol ololololol (1 month ago)
SANDY ANDY! SANDY ANDY! SANDY ANDY! SANDY ANDY! SANDY ANDY!
Mia Ayala (1 month ago)
Can we talk about how Eugene was the first one to give Zach a hug even though he says he doesn’t like affection 😂😂
Kazuya Michigan (1 month ago)
So I guess just getting close to the finish line is good enough? Someone didn’t actually complete the objectives.
Elize Lin (1 month ago)
6:51 砂の惑星?
Cassidy Eckman (1 month ago)
Eugene: “I’ve become most spiritually connected with the terrain” Flashback to the outdoor survival ep when Keith said “at this point Eugene has probably tried to become nature”
Emerson Campbell (1 month ago)
I LOVE JAMES MAY AND RICHARD HAMMOND! Am I the only person who actually knows who they are
Trinity random (2 months ago)
Sandy andy
😝 Gabriii 😝 (2 months ago)
7:09 Daddy is that you? 😍👑
😝 Gabriii 😝 (2 months ago)
*Like for SANDY ANDY* 😂💞👑
AngelaRose The Scorpio. (2 months ago)
Don’t ride them too fast, they’ll flip and you’ll need a lot of meds to get to the zone.
Chloe Chanhsy (2 months ago)
I’m going to kill you
Michael Jolly (2 months ago)
Top gear? Hell yeah
Elena Hobbs (2 months ago)
Eugene hugged someone of his own free will!!! Why are we not talking about this!?!?
Dre Thomas (2 months ago)
The epic music for no reason 😂
Erika Potter (2 months ago)
Am I the only one that yawned at 2:14 when Eugene did?
Kesava Tholeti (2 months ago)
Top gear
Just People (2 months ago)
Ned: “look at the beautiful shore Keith:” oh my god there’s so many birds. OH MY GOD THERE’S SO MANY BIRDS”
Tabitha Winn (2 months ago)
Awe! This video makes me wanna go four wheeling at the dunes so bad! Haven’t gone in a couple months
Claudia Hart (2 months ago)
"I look like a medieval sperm"
e cramer (2 months ago)
I’m at the point where I just want a video of Eugene modeling everything in his and his moms closet.
lailah adams (2 months ago)
This is the funniest video from the try guys i’ve ever seen !
Jennie Lee (2 months ago)
I can’t get the part where Keith’s tumbling down with his duck out of my head
HI!! HI! (2 months ago)
Sandy andy

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.