Homeะ ะฐะทะฒะปะตั‡ะตะฝะธัRelated VideosMore From: NeoAnime

Tsundere Is Getting Married! ๐Ÿ˜‹

2832 ratings | 121306 views
Patreon: https://www.patreon.com/neoanime Anime: Oreshura โ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒ Join NeoFamily! Twitter: http://bit.ly/2PlIZj5 Facebook: https://bit.ly/2Pci3ks Instagram: https://bit.ly/2wmfULZ Discord: . Subscribe - It's Free! โ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒ Subscribe to my channel: #NeoAnime โžค https://bit.ly/2wlsFqr โ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒโ–ƒ Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use. If you are the original owner and want me to remove the video, I will do it immediately, just send me an email to inform me. Please do not resort to any unnecessary copyright strikes. My email: [email protected]
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (139)
Double Hit (37 minutes ago)
Sooo she is happy for now. Whats the problem?
Jack Ieong (1 hour ago)
Why her eyes smaller than normal
Kamu XOR (8 hours ago)
She has weird mood swings.
KcpPanos (11 hours ago)
Tsundere gets married *Wait, that's impossible*
Mista Guido (16 hours ago)
Best jumping animation ever
timtimzi ni (18 hours ago)
Would you marry a crazy tsundere? Yes.
Buster_Rabbit (22 hours ago)
I don't Understand why He's so Against It
Astral Codex (1 day ago)
How is Fuyumi tsundre?
my name is ciko (1 day ago)
Nobody Youtube recomendation: wAnna watch tSundere mArriage
Daniel M (1 day ago)
Too bad. I like her more than the others
ConElAlfon! :3 (1 day ago)
Gamer epic win victory royale
Icekae (1 day ago)
1:17 *SUMMONING JUTSU*
beammer i (1 day ago)
LOL
Joshua Tulong (1 day ago)
Marry her dude Not because to prevent her from crying But because she seriously in love with u
Jamison. edits (1 day ago)
Does she have the same voice actress as lala?
Jamison. edits (1 day ago)
Does she have the same voice actress as lala?
Teddy (1 day ago)
I'll make baby with her in an instant
Simon MuroMuro (1 day ago)
if u dw u can give us wtf
Trentthekid64 2 (1 day ago)
Why is this in my recommended lol. I don't even watch anime.
SmashLiXs (21 hours ago)
@Trentthekid64 2 it makes the statement even better
Trentthekid64 2 (22 hours ago)
SmashLiXs Yeah that "well" is really important
SmashLiXs (22 hours ago)
@Trentthekid64 2 you mean well yes, but actually no
Trentthekid64 2 (22 hours ago)
SmashLiXs Yes but actually no
SmashLiXs (23 hours ago)
is that a question?
Adason328 (1 day ago)
Is there a dub of this?
Ravens Heart (1 day ago)
And yet how in earth that thumb skin can easly cut by old plain papper.... Anime never stop amaze me .. ๐Ÿ˜…
Titan Indonesia (1 day ago)
Atleast he will.gets FFFFF
Sirch Tnecniv Santi (1 day ago)
That's one sharp old paper..
XxKAIxX (1 day ago)
โ€œOnce we graduate Highschoolโ€ Ok so WHEN YOUR COLLAGE YOU CAN GET MARRIED IN JAPAN THATS CARZY
SmashLiXs (23 hours ago)
when you own a college?
Zbigboz Bboy (1 day ago)
Umm with parent permission you can. After coming of age ceremony which around 20 years old you can married without parent permision.
EdsVon (2 days ago)
Nooo,now i remember that second season of this show prob air๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
iv_oresh (2 days ago)
ะบะพะฝะตั‡ะฝะพ ะฟะพัˆะปะฐ ั‚ั‹ ะฝะฐั…ัƒะน
Kh'Zan1195 (2 days ago)
unlucky man...
Adamcat Games (2 days ago)
He walk into that one
HenriqueRJchiki (2 days ago)
LMAAAAAAAAAO SHE JEBAITED HIM HARD
WHERE I CAN FIND THE MANGA?? OR LN? I SEARCH FOR A 2 YEARS BUT STILL CANNOT FIND THAT GODDAMNT SERIES
Kusanagi Nightmare (2 days ago)
Protagonist-kun, why are you so dense? =)
Rad Raad (2 days ago)
I thought this was kakushidere
lord drixus (2 days ago)
To think that a drop of blood was enough to boost your romantic life
Lihos Billai (2 days ago)
Damn lucky guy....
devilmaycry7760 (2 days ago)
Flat and pushy, Iโ€™d tear the paper while staring into her eyes.
Agustin Trashgang (3 days ago)
Whatโ€™s the anime of the ending photo? ( the one of the girl with blonde or orange hair with something orange on her head)
Noorandra Ahimsa (1 day ago)
Himouto umaru-chan
Culn (3 days ago)
I can't be the only one who noticed how messed up the harem in this show was. With Chiwa being possessive of Eita, Ai and Himeka holding onto their delusions like madwomen, and then Masuzu who was extremely manipulative.
Sookla blyat (1 day ago)
I forgot every god damn character in this harem
AnimeToonS HD (3 days ago)
Sorry but Iโ€™m team Chiwa because I feel like sheโ€™s the one whoโ€™s the saddest about this since Eita and her were the closest 2
FBI Agent 2.0 (3 days ago)
When he really wants to break up with everybody but his luck just gone negative ๐Ÿ˜‚
salvare 000 (3 days ago)
ไธ€็žฌใงใ‚‚็ ดใ‚ใ†ใจ่€ƒใˆใŸใ‚จใ‚คใ‚ฟใ‚’ ๅฟƒๅบ•่ปฝ่”‘ใ™ใ‚‹ใ‘ใฉใชโ€ฆโ€ฆใ€‚
ใ˜ใ‚“ใ“ (13 hours ago)
ๆœ›ใพใฌๆ‹ใ‚„ใ‹ใ‚‰ใชใ—ใ‚‡ใ†ใŒใชใ„ใ‚„ใ‚
Ghost Musket (3 days ago)
The Marriage Paper will cut and stamp for you.
Disward Exia (3 days ago)
if only anime MC know how hard to get girl irl...
laughing coffin (1 day ago)
Don't waste your time bruh
Chryote (2 days ago)
You want a girl for you, right? Check those somalian girls
advari001 (5 days ago)
Did anybody see his eyes when she shows the peper to kidou when he accidentally put his prints
Spacedandy15 (9 days ago)
Which girl did he choose at the end?
Aryan Prasad (24 days ago)
How does one get a papercut from a 10 year old paper ?
xerg1o (2 months ago)
*AI CHAN VICTORY ROYALE*
Gacha Maniac (2 months ago)
Wow
Andrei Sacay (2 months ago)
Ai-chan was the only thing that made the series worth remembering tbh
Baka_ Ruri!!!! (1 day ago)
Um what about the jojo fan girl?
TheGuyThatmakeThingsUp (2 months ago)
A a are u guys sure sheโ€™s a tsundere?? Cuz all I saw was adorable Waifu
CarloClAUDIO7 9 (3 months ago)
nani sore?! NANI KORE?! pretty much me when I look at a math examination.
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Juan, Jr. Gochico (3 months ago)
one lucky guy,damn
Kyn ! (3 months ago)
I donโ€™t see a problem with getting married with a girl like her
Neon Gaming (3 months ago)
I belong in the neofamily now.
Lord _Sorbor (3 months ago)
I wish I had a girl like that
kimochi CLAN (3 months ago)
It would be hard to marry a tsundere Imagine when they say the I do's she says :BAKA I do
Qrow_Branwen (2 months ago)
Actually, it'd probably be more like..... Tsundere: "I do, but it's not because I like you or anything. Baka."
Laqueen Beevas (4 months ago)
1:21 to 1:25 is me when I finally win Super Mario Kart
TheFreeeemind (2 months ago)
Funnily enough, at that moment, the music suddenly becomes quite similar to Luigi Raceway. XD Peace from Saudi Arabia.
Hatta Yuthafiga (4 months ago)
ok that good thing
Poor Boi (5 months ago)
Tsunderes are so toxic my God, why do Manga authors like em so much? Overly aggressive insecure girls? There must be something wrong with Japan beta males smh
Unique Azrael' Gaming (2 months ago)
@poor boi Stfu weeb ๐Ÿคฆโ€โ™‚๏ธ SMH Too self centered to think everyone has the same favorites, choice, thinking, love and idolize Your just too stupid to think your way better than anyone If you hate it don't watch them dumbass The author made it for everyone else except for you There must be wrong with your fucking brain Get a life and see how mess up your point of view is
Master Blade (4 months ago)
She isn't overly aggressive tho
MinecraftPro15 (5 months ago)
Too bad that isn't a binding contract, either, given its shitty quality.
Fred Lee (5 months ago)
What wrong marrying a girl...pls do not tell me you wanna marry a dog.
thugcatts (5 months ago)
Dank
Idk gg.
HentaiHeaven (6 months ago)
I Actually Prefer Her Other Than Those Girls ๐Ÿ˜
HentaiHeaven (6 months ago)
๐Ÿ˜œ
Scoutlox15 (7 months ago)
Big Oof
Skys Crys (7 months ago)
What an epic win!
Thant Aung (8 months ago)
Well that escalated quickly
Grimluck Foster (9 months ago)
gimme a damn revolver if i have a tsundere as a friend
LyricFluff (5 months ago)
You already have a revolver... though it won't do much cause' it's too small.... *giggles*
Harukami (9 months ago)
That paper should made of steel to make a cut like that.
jeffry (6 days ago)
Am no paper can actually cut just use some speed it will cut!
Qrown Branwer (9 months ago)
Super incredible OwO And bad for him XDXDXD
... its a little bit pathetic how needed she is
Grady Mcglothin (10 months ago)
Neo anime+ what anime is your profile pic
Agnipushp Singh (8 months ago)
Grady Mcglothin its on netflix but i forgot the name
Ronald Alendy (10 months ago)
๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐ŸคฃI'm 4 this marriage
Amarildo Gjolena (10 months ago)
I would marry her if i was him
Ahmad SatrioP3 (13 hours ago)
@Nashorn yep if not you will have a guest called AIDS
Nashorn (1 day ago)
@Greg Miller I repeat, do not *stick your dick in crazy*
Greg Miller (2 months ago)
Don't stick your dick in crazy
Hh Gh (2 months ago)
bruh thing about it before doing that..
Loli King (10 months ago)
This clip is old it is 2014
zakki (10 months ago)
KISS THE TSUN BRIDE
Minami Shiiro (10 months ago)
Ai-chan EPIC WIN!
Black_Lightning 1708 (10 months ago)
Love your content, keep up the good work and you have my support 100%๐Ÿ‘๐Ÿค—
MADBD619 (10 months ago)
He shouldโ€™ve been more careful in removing his hand on the paper...................
But hey she its happy again right
mc Pic (10 months ago)
Tsundere my only weakness
otaku Anime (10 days ago)
I like kuudere rather then the overused Tsundere but thatโ€™s me
FG 001 (21 days ago)
What about Yandere?
Patrick Turqueza (10 months ago)
XD
Polish Filipino (10 months ago)
OreShura was one of those nice animes, at least i thought so and the amount of JoJo refrences... so many
wai (10 months ago)
*AI-CHAN EPIC WIN*
Skynet epic win.
xerg1o (2 months ago)
Victory royale
Shou The Hoe (5 months ago)
Very epic
Xxomega DragongamerxX (10 months ago)
Anything is possible with the power of cola
[ BIOlummenescent ] (10 months ago)
OMG BRO YOU LITERALLY MADE YOUR 1K SUBS VID 4 DAYS AGO AND YOU HAVE NOW ALMOST 4K DAMN BOI UR GROWTH IS SONIC SPEED
God Of Anime (10 months ago)
You Are Growing AT SANIC SPEED 3.8 subs HOWWW Already?
NeoAnime (10 months ago)
I try to response every comments! โ˜บ๏ธ
God Of Anime (10 months ago)
NeoAnime Lol dint think you would reply
NeoAnime (10 months ago)
Reached 4k+ now! Thank you! It's all become possible for you guys! Yeah Gotta Go Fast!
sabina grip (10 months ago)
Aw๐ŸŽง๐ŸŽถ๐ŸŽต๐ŸŒˆ๐ŸŒ ๐ŸŽง๐ŸŽถ๐ŸŽต๐ŸŽผ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ’˜๐Ÿ’žโคโคโค
RimuruTV (10 months ago)
Was here since 800 subs
NeoAnime (10 months ago)
๐Ÿ˜‹
Jhabari Owens (10 months ago)
I wish it was that easy to get a girl
Johnathan Era (9 hours ago)
@Henrich von Schwanz uh no. Its not. Its far better to be single than have a stalker lol
FightingMaster911 (1 day ago)
I mean it kinda is, but she is not what you are looking for and don't really like her.
trabiis cedilla (1 day ago)
Smol Boi // Mex agreed
Haha
Smol Boi // Mex (3 days ago)
if only all the girls wouldn't be an *ss and be picky
BASACCHI CHAN (10 months ago)
That outro is super kawaiiiiii
Oscar Mendoza (10 months ago)
Aww when she was crying i got sad๐Ÿ˜ข
Ariff Yaqin (10 months ago)
Good video
Sher 14 (10 months ago)
Ello neo :3
Sher 14 (10 months ago)
NeoAnime i luv your channel :3
NeoAnime (10 months ago)
Ola hola!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.