HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: NeoAnime

This Loli Loves Oppai! 😏

4066 ratings | 165577 views
Anime: Yuuna and the Haunted Hot Springs . Have a nice day! . Subsscribe - It's Free! Subscribe to my channel: #NeoAnime ➤ https://www.youtube.com/c/NeoAnimeYT . "Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use." This video is here for viewing purposes only. We do NOT claim any rights to this video.
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (394)
Ronald Volz (8 days ago)
Don’t punch the Loli. We protecc love and give them hugs and headpats!!!
First name Last name (8 days ago)
sees her boobs and thanks him the next day
otaku (8 days ago)
Sub if your a otaku
otaku (8 days ago)
If your reading this than you are a otaku
Lesbians Bestbeings.
DarkSlidGamer (9 days ago)
This is my 78th time in prison...
DarkSlidGamer (9 days ago)
Five seconds ago I want to crush that face... After she revealed her true form... *I want to crush **_my_** face...*
Here are some things I like 1. Oppai 2. Hentai 3. *FBI KNOCKIN' ON YO DOOR FOOL*
某遠野家当主「胸なんて飾りです。エロい人にはそれが分からないのです・・・くっ!(´;ω;`)」
LilKushGod -_- (15 days ago)
We need the *FBI*
F.B.I Forces (16 days ago)
Peashy 2.0
boss apocalypse (17 days ago)
Í shouldnt have stopped watching after the first episode
Savini Gamer (17 days ago)
Ah, I see she is a woman of culture
Kirill Shishov (18 days ago)
I don't know what to say about this one
Sheree Dogge (18 days ago)
Fack FBI let me watch this
pikachu ash (18 days ago)
WTF!YURRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FBI!?! ...ded...
Maria Capistran (20 days ago)
WTF 😲😖
christophe chattou (21 days ago)
She blames him for having a dirty mind, when he did nothing to her! *THIS IS THE FBI* *OPEN THE DOOR AND GET TO THE FLOOR*
Depressino Cappuccino (27 days ago)
What. The. Fuck.
Knut Engwall (27 days ago)
Ho the hell likes boobs?
Ciel Phantomhive (28 days ago)
How is it the Loli that Pulled open her shirt But the guy still got in trouble.
TheBoltMaster (28 days ago)
Loli privelage
TheBoltMaster (28 days ago)
MISS ME WITH THAT GAY SHIT NIBBA!
TheBoltMaster (28 days ago)
3:57 yeah and the loli is innocent, cause as we know only males can be perverted
The Looting LLama s (28 days ago)
I wish I could see her oppail
Your worst Nightmare (29 days ago)
I love her so much XD she made me freak but also laugh
LightningBoy3000 Demas (30 days ago)
Chisaki used sky uppercut 3:59
Chicken Nugget (1 month ago)
Loved the new photo
congressman12 (1 month ago)
In my head I imagined a scene where the culprit turned into a crying loli, but she still got punched anyway
Kenya Hartsell (1 month ago)
Da fuk
XxX Icee XxX (1 month ago)
0:14 stop slapping yourself
Adam Ethridge (1 month ago)
Hey is the intro an actual anime I really wanna know?
Ultimate Shaggy (1 month ago)
Whats the anime from your intro?
Loc K (1 month ago)
Kamina got reincarnated as teddy bear xD
Normal Checkers (1 month ago)
Well then..
Goblin Slayer (1 month ago)
*a Loli of culture ? I guess :\*
Fee son (1 month ago)
Nice
Justin K. (1 month ago)
Make it downloadable :3
Justin K. (1 month ago)
*BOI SHE IS FUCKING 10*
Justin K. (1 month ago)
Hey..... *THAT'SPRETTYGOOD*
Soulless Flame (1 month ago)
No.
Justagamin goD (1 month ago)
wait guys this is serious, as that loli can change into anything WHAT IF SHE'S NOT EVEN A LOLI ???!!!
she got that Big Tit energy
Lux Arcadia (1 month ago)
Question what is the fbi doing here are they secretly watching loli too? Hmm suspicious 🤔
Life of Tim (1 month ago)
FBI OPEN UP!!!
Life of Tim (1 month ago)
BOOOOOOMMMMMMMMM!!!!!! (GUN SOUND) (Throw a bomb)
tyveedu srinivasa (1 month ago)
Yep this loli sure is pervy
Andy Julian (1 month ago)
I learned something new and I am going somewhere new
Fikri Abi (1 month ago)
Me too *muhuehue
LucaUploads Stuff (1 month ago)
shes counted as a loli too? i guess it sjust anime girls that are small and cute animated hmmm LEGAL LOLI
Gaming_The Swag (1 month ago)
This Loli is...very se--*door breaking sound*
kuroneko (1 month ago)
DID SHE SAID "BOKU"!!!???
DaRK TeAM (1 month ago)
*F.B.I OPEN UP !*
Kyrie Espayos (1 month ago)
Σ( ° △ °)
Moosa Nimal (1 month ago)
:(
02 but emo (1 month ago)
**Confused sirens**
『 R A P T E R』 (1 month ago)
Big Breasts fills a mans hand Flat chest Fills a mans *Heart*
Mascara do Obito (1 month ago)
Umaru-senpai @[email protected]
Mr. Hole (1 month ago)
If a loli lewd a girl. Should FBI arrest her?
But, who doesn't like Oppai? 😘😘😘
Jonas Aguila (1 month ago)
Bright future!!! Thisbkid has that up ahead of her... Bright future.
a Curious Square (1 month ago)
-(I can’t believe I have to do this for the fbi)- *_Knock_* *_Knock_* *FBI OPEN UP*
Dark corrupted inkling (1 month ago)
???: Knock knock. Me: Who's there? F.B.I: Us. Me: Oh crap..
Jd Jackson (1 month ago)
Neo your my favorite youtuber
ALUCARD FRANKENSTEIN (1 month ago)
She knows where dreams and hope comes from
SpectacularNub (1 month ago)
She has a Kamina stuffed bear
*me too, me too-*
Majin Buu (1 month ago)
BOOOKKUUUUU!!!
Uso tsuki Boi (1 month ago)
I love oppai 😏
Polyglot Gamer (1 month ago)
Koyuzu is Oppai fans 😅🤣 she even get Oppai pudding/gelatin in White Day 😋
Farhanfahrrzi Farhan (1 month ago)
WTF!?
chewy kitty chips (1 month ago)
UMM XD WOW JUST WOW ANIME WHAT HAVE YOU DONE TO MY MIND?
WTF....
《FGT》 Ryoma (1 month ago)
neo Create a discord server
PNB LOL (1 month ago)
This lucky girl already maded in heaven, but us still stuck in the forced darkness
Fiery Death Slayer (1 month ago)
Lol ur right lmao
Christian Häcker (1 month ago)
FBI OPEN UP
Winter Stone (1 month ago)
FBI OPEN U- *BOOM*
Gold Coin (1 month ago)
3:42 Lucky.
Vito Scaletta (1 month ago)
2:59 she’s not wrong
dkarr draws (1 month ago)
Oppai means boobs
I see loli i click
MOLDA (1 month ago)
what the fuck
Syakir Akmal (1 month ago)
She love oppai Me too !!
Ediljet G Nartatez (1 month ago)
Neo where did you find the full screen on you're intro PS help me pls
Codename Aki (1 month ago)
Flat
Nico Paler (1 month ago)
I mean who doesnt?....
L Shadow177 (1 month ago)
yuri loli (͡° ͜ʖ ͡°)
After Water (1 month ago)
Just wait till they find out it’s a trap loli...
the bob squad (1 month ago)
THAT CHILD IS ADORABLE. DON'T CRY OR ELSE I'LL C-CR *Cries* DAMN IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT.
Meghan Mosume (1 month ago)
Gamers: NO ANIME ACROSS THIS LINE. weeb: no
A random meme (1 month ago)
*TRAP?*
Palazerker (1 month ago)
Is there....an english dub?
Erika Yuno (1 month ago)
No matter what anime i watch this thing always shows up
Hackers Domain (1 month ago)
If i, a man, have oppai.. Will the loli love me?
John Chase (1 month ago)
Lol i thought she was elaine for a moment
SoldierNuke (1 month ago)
fbi open up
B14Z3_. Gaming & More! (1 month ago)
I miss you... Do you really stop 'Youtube'ing?
Aidan (1 month ago)
YES
Braiku (1 month ago)
UNCENSORED 4:37
Barbare4032 (1 month ago)
*PEGI 18*
Marshmallow Clouds (1 month ago)
from what anime was the intro?
Marfin Howlader (1 month ago)
The hell XD She lack bub? But she is just 9/8 kid

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.